آخرين بروزرساني چهارشنبه 27 اسفند 1399

چهارمین دوره مدرسه تخصصی خیرماندگار در اسفندماه سال جاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء، چهارمین دوره “مدرسه تخصصی خیرماندگار” شامل ۵ کارگاه آموزشی، کاربردی و در مجموع ۲۰ ساعت برای مدیران، کارشناسان و داوطلبان مؤسسات خیریه و سمن‌ها از تاریخ ۲ الی ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۹برگزار شد.

کارگاه‌های این دوره به صورت مجازی (وبینار) برگزار شده و در مجموع ۲۷ نفر از اعضای سمن‌ها و موسسات خیریه مختلف و علاقه‌مندان به این حوزه از ۸ استان کشور در آن شرکت کردند.

رضا درمان مدرس کارگاه روش‌های جذب و تامین منابع مالی در مؤسسات خیریه و سمن‌ها در این کارگاه ضمن اشاره به تغییرات ایجاد شده در پیش‌فرض‌های سازمان‌ها و عادات مردم، همچون استفاده بیشتر از قابلیت‌های فضای مجازی طی دوران کرونا، به مباحثی همچون ایجاد انواع کمپین‌ها برای عبور از مشکلات این دوران پرداختند.

مصطفی نظری مدرس کارگاه مباحث و قوانین مالیاتی مرتبط با مؤسسات خیریه و سمن‌ها نیز در این گارکاه پس از طرح مباحث اولیه قوانین مالیاتی، انواع مالیات‌های تکلیفی و مالیات بر درآمدهای مختلف را برای دانش‌پژوهان تشریح کرده و چگونگی تدوین و تسلیم اظهارنامه مالیاتی را آموزش دادند.

مهدی‌زاده و عظیمی مدرسین کارگاه روابط عمومی و نقش آن در پیشبرد اهداف مؤسسات خیریه و سمن‌ها در این کارگاه علاوه بر تبیین نقش روابط عمومی، شرح وظایف، نحوه شکل‌گیری و ساختار تشکیلاتی آن، تاکید کردند: روابط عمومی باید ضمن رسالت درون سازمانی و هم‌صدایی بخش‌های مختلف سازمان، می‌بایست نمایانگر اصول ارزشی سازمان همچون پاسخگویی، شفافیت، مشارکت و… در خارج از سازمان نیز باشد.

علیویردی دیگر مدرس مدرسه تخصصی خیرماندگار که تدریس کارگاه راهبری نیروهای داوطلب در مؤسسات خیریه و سمن‌ها را بر عهده داشت در این کارگاه داشتن برنامه‌ریزی مدون برای جذب داوطلب، آموزش و نیازسنجی دائمی این گروه را جزء لاینفک همه سازمان‌ها دانسته و بر نحوه صحیح مدیریت روابط کارکنان و داوطلبان تاکید کرد.

ولیمحمدی و رهبری نیز که تدریس کارگاه نقش فضای مجازی در برندینگ و مارکتینگ مؤسسات خیریه و سمن‌ها را بر عهده داشتند در این کارگاه ضمن اشاره به اهمیت برندینگ و بازاریابی‌ در مؤسسات خیریه و سمن‌ها گفتند: امروزه بازاریابی‌های مدرن و موفق، در بستر شبکه‌های اجتماعی رخ می‌‌دهد و مؤسسات برای توسعه برندینگ و بازاریابی خود باید به تولید محتوای مناسب در بستر فضای مجازی بپردازند.

نظرات[ ۰ ] | موضوع: اخبار, اخبار مهم, اخبار ويژه | 1399/12/26 | | |
 بدون نظر
کلیه حقوق متعلق است به بنیاد خیریه آلاء
دفتر مرکزی: ایران- اصفهان-خیابان آیت الله غفاری- کوچه ی آیت الله سعیدی -بنیاد خیریه راهبری آلاء
کد پستی :8197113766 تلفن تماس 35522006-۳۱-۹۸+ فکس: 35522010-۳۱-۹۸+
دفتر تهران: ایران- تهران- بزرگراه جلال آل احمد به سمت غرب - بعد از پل نصر(گیشا) پلاک 139
کد پستی: 1446667451تلفن تماس : 86015321-۲۱-۰۰۹۸ فکس: 88258900-۲۱-۰۰۹۸
پست الکترونیک : info@ala.org.ir